Jobbig kväll igår

 Igår trodde jag till hundra att om jag somnar nu så vaknar jag inte sen. Hjälp alltså så konstig jag var i skallen. Yr som fasiken, pirr här och där i ansikte och hjässa, kändes som om hjärnan somnade till då och då men inte kroppen. Jag tror att de här senaste dagarnas hyperstress/ångestattack har varit för mycket, helt enkelt. Överbelastat systemet, liksom. 
 
 
I juli kommer i alla fall mamma hit (längst till höger på bilden ovan som är från hundra år sen, typ) och det känns bra. Hon hade sett ett av mina ångestpackade inlägg på insta och tyckte väl att det var dags. 
 
Känns lite pyrt detta att allt här inne verkar handla om depp och ångest nu, när det skulle vara viktnedgång, träning och sånt intressant och pepp jag skulle skriva om.. Men livet händer. Det positiva såväl som det negativa. 
Vardagen | |
Upp