Ny design & lugnare kropp

 
Piffat till lite härinne. Lite mindre personligt kanske, men who cares. Tycker att jag spyr ur mig personliga grejer så det räcker ändå. 
Jag har fortfarande ångest och klumpen i halsen är visserligen bättre, men inte helt väck. Vet inte om det beror på halsont som jag fick eller ångesten. Men jag kände att det släppte när jag gjorde andningsövningar och när jag tänker negativt och det börjar pirra i kroppen så värker det till i halsen och det blir tajtare igen, så.. Suck. Men överlag mår jag bättre, tror jag. Inte samma yrsel och känsla av overklighet. Har till och med lyckats laga mat idag. 
 
Det är dock lite sorgligt egentligen. Hade jag varit i Sverige de här dagarna hade jag definitivt åkt in på akuten. Som det är nu så är det bara att lida ut det ensam. Nu vet jag i alla fall hur en panikångestattack känns. Inget vidare.
Vardagen | |
Upp